söndag 26 februari 2012

Jag är en Buzzdor!

Ja på den här bloggen händer det ju inte speciellt mycket.... men tänkte i alla fall skriva en rad nu om att jag ju är en buzzador, och den här gången har jag fått äran att prova Nestle fullkorns välling. :)


Vet ej riktigt vad mina vänners barn tycker om denna, dock gissar jag på att dom flesta barn tycker att den är god.... tyvärr vägrade min son även denna välling.... Har nu fasiken provat ALLA vällingsorter i från ALLA olika märken och han bara tok vägrar... det är nåt fåtal bla denna sort som han tar några klunkar i fårn flaskan och ser rätt nöjd ut men sen tar det stopp!

Så för min och min sons del blir det inge mer välling... vi får hoppas att barn  nr 2 tar välling när h*n kommer för det är ju lite en mysig stund man går miste om på morgon och kväll när man kan mysa ner sig i sängen med en flaska välling!

Dock provade jag ge en utav påsarna till en hund som vi är hundvakt till här hemma i ett par veckor som precis fått valpar, och jag kan ju säga att det var väldigt uppskattat ;)

Så vi får väl se vad min avänners barn tycker om vällingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar