onsdag 30 november 2011

Sitter här i min ensamhet!

Idag har det vart fullrulle här hemma... först sov Berrabus knappt nåt i natt utan var VÄLDIGT gnällig och skrikig, och jag hade skit ont i ryggen vilket gjorde att dom få minuterna  Berra sov kunde jag ändå inte sova!

Så det blev även tidigt upp eftersom at vid 7 tiden bestämde sig bebisen min att han inte ville sova mer... så med grus i ögonen va d bara kliva upp!

Städade och diskade och donade och vid 10 tiden kom Valle och William hit och sen har dom vart här hela dagen :) Även sofie kom på besök här ute i skogen ett par timmar!

Efter att Valle och dom åkt hem så städade jag lite till och lagade mat och sen kom Magnus hem, men åkte lika fort igen till fjärdhundra... så nu sitter ja här i min ensamhet och har tråkigt och filurar på om jag ska väcka min prins som sovit i närmare 2 timmar... ja så får det nog  blir :)

I morgon blir d heldag i sthlm och hälsa på Mona, Tino och Alina + Sebbe :)

Nä väcka busen va det!

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar