tisdag 29 november 2011

Vill bli miljonär!

Japp det är vad jag vill bli när jag blir stor.... gärna multimiljonär.. så att man har obegränsat med pengar tills man dör.... eller iof har man så mycket pengar så kanske man kan frysa ner sig ett par år så att man kan tina upp sen och kanske va med och se barnbarnen växa upp... det skulle va coolt!

Och om jag skulle bli miljonär skulle jag resa till ALLA ställen i världen... eller nästan i alla fall... där som har läskiga sjukdomar vill jag inte åka... vill ju inte bli sjuk... för frisk kan man ju inte bli med hjälp av pengar.....

Och skor och kläder... shit jag skulle vilja ha så mycket pengar att jag kunde ha ett hus bara för kläder och ett hus bara för skor... det skulle va nåt va?!
Och Busen skulle självklart få ett hus med kläder och skor han oxå ;)

Men drömma kan man ju i alla fall?! Right!?

Kollade på Lindexs hemsida och hittade typ 100 plagg jag skulle vilja köpa till Berra typ allt med Bamse och allt i jeansväg... ja herregud va söt/snygg han skulle kunna bli i alla dom! Eller en "kofta" jag hittade som va grymt snygg!
Som dessa. va snygga!!!
 Eller dom här
Eller dessa ;)
Och sist med inte minst
Förstå lilla Berra i dom där kläderna va fint!!!

Så alltså MÅSTE jag bli miljonär.... Japp så är det... får väl se om min rad på Keno som speltanten lurade på mej idag när jag skulle köpa alvedon ger någon utdelning *s*



Ja ha mer då va händer i mitt glamorösa liv?! Inte ett skit mer än vanligt skulle jag väl tro... mer än att kattfan är dålig i magen, vilket resulterar i att han har skitit flera gånger på golvet där uppe, Han har sprut lakerat hela jäkla toagolvet och tvättmaskins väggen + brevid Berras spjälsäng... jag tyckte det luktade skit igår när vi skulle sova... *kräks* Såååå jäkla äckligt!!!!

Berra har nu två tänder som kommit upp och han har vart riktigt gnällig hela helgen och förra veckan, vilket man kan förstå det gör väl ont, stackaren.... men det tar på krafterna att ha en "magsjuk" katt, en gnällig unge och hundarna som HELA tiden ska ha uppmärksamhet.,...

Det skulle faktiskt va skönt att komma iväg på nåt spa eller nåt liknande någon helg eller så.... bara ta hand om sig själv.... dricka lite vin och bara njuta..... men för det måste man ha pengar och det finns det inte så värst gott om när man precis köpt hus och har 100 djur och ett barn..... =S Nä får väl nöja mej med att gå till en sån där som knäcker till ryggen rätt så jag åtminstonde slipper ha ont i det fanskapet *s* Och en flaska vin här hemma på kvällen sen när busen har somnar *s*

Nä uch nu blev detta inlägg lite negativt känner jag... är ju trots allt väldigt nöjd med mitt liv just nu....

Avslutar inlägget med lite bilder på våran skränhög ;)






UNDERBARA UNGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar