söndag 9 september 2012

Buzzador

Ja då va d dags igen då att skriva en rad här... har ju absolut INTE blivit mycket utav det på lääääänge..... haft fullt upp med att vara höggravid och ta hand om Berrabus som är helt galen och är överallt ;)

Tänkte börja med att skriva ett inlägg om PANTENE PRO-V ett hårvårdset som jag har fått äran att prova på igenom Buzzador :)

Jag fick hem till mej själv att prova på shmapoo & balsam + inpackning och värmeskydd med glans i :)

Jag visste ju sedan tidigare att pantene pro-v va bra eftersom att vi använde just det märket nät vi va yngre.... ett utav mammas favorit shampoo´n som av någon anledning försvann i från marknaden..... veta att mamma brukade köpa med sig hem utomlands i från! 

Men nu är d alltså tillbax på marknaden, och jag har provat det.... eller jag håller fortfarande på... kan ju börja med att påpeka att det räcker läääääänge.... i vanliga fall brukar en flaska shampoo och balsam räcka i en vecka för mej... det här är bara halva flaskor efter närmare 2 veckor.... vilket redan där är bra betyg! 

Men i alla fall så har håret blivit TOPPEN fint!!!! jag är såååå nöjd och kan med all säkerhet säga redan nu att jag kommer att köpa den här produkten så fort den kommer ut i affärerna... om den nu inte redan har gjort det?! hittade inte på ica maxi när jag kollade häromdagen! 
Håret blir lättkammat, blankt och fint... ni vet sånt resultat som man får när man precis har färgat håret.... sånt resultat blir det varje gång man tvättar med PANTEN PRO-V! Helt sjukt bra! och annars brukar ju mitt hår bli ganska glanslöst efter typ 1-2 timmar men d här håller i sig! kanon!

Så om det är någon produkt man ska tipsa om att prova så är det verkligen den här, och jag är super glad att jag kom med i kampanjen! 

Pratade även med dom andra som fått prova, varav det var liiiite blandade åsikter.... men min mamma tyckte oxå hon att den va toppen :)


Ja det va väl va jag hade att bjuda på i det här inlägget.... får se om jag kan hinna med att uppdatera lite mer sen om mitt liv oxå... MYCKET som hänt sen jag skrev sist... jag har ju b la blivit 2 barns mamma sen 5 dagar tillbax... jag har ju både en prins och en prinsessa nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar