tisdag 2 april 2013

Buzzador.

Jag är ju en buzzador och den här gången hade jag tur att få prova hundmat Bozita Robur Maintenance Mini.

Har gett ut ett gäng provpåsar till familjen med hundar och mina egna har självklart fått prova :)

Pappas hundar samt syrrans hundar tyckte maten smakade toppen och åt med god aptit och vart bra i magen utav det!


Mina hundar åt oxå och tyckte att det var gott... men blev dock dåliga i  magen till en början... men när deras magar fått vänja sig med maten så vart det bra i alla fall. 


Dom andra som fått prova har jag inte hunnit få någon raport i från ännu!


Detta är absolut en mat som jag kan tänka mej att köpa till mina egna hundar i fortsättningen!! 


Tyvärr har jag ju helt glömt bort att fota detta uppdrag :S 


1 kommentar:

  1. Ett bra tips på sexleksaker intimleksaker.com
    Jag har precis köpt en underbara anal dildo och en vaginapump på
    intimleksaker.com Har köpt Kamagra från www.intimleksaker.com
    Rekommenderar intimleksaker.se och www.sextoyonlinestore.com

    SvaraRadera