lördag 10 mars 2012

Snorig AB

Ja så kan man nog sammanfatta mej och Berra just nu!

Berra skulle ju ha börjat på dagis nu på måndag och vaccineras på tisdag,... så blir d inte nu... han har feber, är lite trött och hängig och snorar som aldrig förr och hostar som en tok på nätterna... vilket har gjort att han har smittat mej igen som precis blivit frisk... måste ju påpeka hur mycket jag älskar att vara gravid ;)

Så det har med andra ord inte blivit jätte mycket sömn dom senaste nätterna för jag har svårt att sova när min buse låter som han inte får nån luft och hostar en massa... och ungefär i mitten av natten så vaknar han och är jätte ledsen och hostig så då har han fått ligga brevid mej på min arm... så himla jätte mysigt, men då kan jag inte sova ändå....

Men det gör inget jag klarar mej utan så himla mycket sömn på nätterna, jag kan ju ta en power napp med honom på dagarna och eftersom att han e sjuk så sover han desto mer!

Men på dagarna har han i alla fall vart mycket piggare den vakna tiden och hostar inget så det e ju skönt!

Idag orkade vi oss faktiskt in till stan och ett snabb besök på loppis och typ affären där dom sålde ut tyger för 10 kr/M SUPER billigt så jag köpte 6 meter grönt tyg som jag ska sy kudd överdrag till Berras myshörna i hans rum  och ca 10 meter typ till karnivalen om det nu blir nån :)

Sen följde Berras älskade faster och farmor med hem till oss och fikade med dom 2 minsta kusinerna :)

Sen somnade Burr och jag tänkte att han kunde sova i vagnen så att jag kunde fixa och dona lite ute på gården så att det ser åtminstonde ser liiiite okej ut bland all lera där ute till nästa helgs kalas!

Annars då va händer i mitt spännade liv..... ha ha inget... vem försöker jag lura... allt mitt liv handlar om just nu e ju Berrabus så jag kan inte skriva om så mycket mer... min fina älskade son :)

Åååå måste ju bara oxå få skrika ut hur stolt jag e över prinsen.. igår kissade han på pottan 2 gånger och idag 1... han e sååååå himla duktig!


är ju sugen på att åka på kryssning oxå.... får se vad ekonomin tillåter efter mitt och Berras kalas... det kostar ju en hel del med tårta och ballonger om man säger så :)

Men en liten kryssning med gudmor Ida ska vi nog lyckas skramla ihop till....
dock måste jag ju spara ihop till en syskon vagn nu oxå, men filurar ju på om jag ska sälja min emmaljunga eftersom att den e riktigt fin och köpa en syskonvagn för dom pengarna i stället... och sen e d ju thailand resa om d ska sparas till oxå...

Och även här i huset behövs d ju pengar i sommar att anlägga gräsmatta och sånt.... MYCKET pengar kommer att rulla.. tyvärr inte lika mycket rullar in just nu!


Å just d va å kollade in Burr´s dagis igår... inte så mycket att hurra för... för mej är ute miljön väldigt viktig... och jag vet inte om man kan kalla en liten baksida på ett radhus för utegård för barn?! med nån sketen liten ruschkana? Nä han får stå kvar i kön till sitt förstahandsval... sen tycker jag bergvreten e aldeles för långt bort...

nä nu vaknar mitt burrhjärta så nu ska jag busa med honom och stoppa mellis i magen på honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar