måndag 12 mars 2012

Utedag

Ja igår hade vi en riktig ute dag, trots att Burr är sjuk... men kände lite grann att han minsan inte blir friskare av att sitta i mitt knä här inne!
Och det uppskattades en hel del kan jag säga att han fick komma ut :)

Han och hans kära pappa åkte fyrhjuling medans jag städade bilen och lite på gården! Riktig vår städning blev det av bilen och det behövdes verkligen!

Berra kröp runt på baken väldigt nöjd över det fina vädret! så himla mysigt och jag längtar till sommaren när vi så småning om har en gräsmatta som man kan gå ut å picknicka på och bara ha det bra i solen :) och inte behöva dra på Burr så jäkla mycket kläder!

Sen efter det blev det middag hos pappa och renee... söndags stek.. mmmmm gottis kan man säga!
Lyx helg med tacos hos mamma i lördags oxå :)

Sen hem och duschade snorig och febrig kille och i säng med honom för att sen kolla på BB!


I dag skulle ju våran prins ha börjat på dagis men nu blev d ju inte så eftersom att han e sjuk.... i natt hostade han så d lät som om lungorna skulle följa med ut :( stackars liten!

Så i stället tar vi det lugnt här hemma och hoppas på att Burr blir piggare snart! måste ringa dagiset oxå och kolla nytt start datum!


Nä nu ska jag stoppa i Burr lite lunch och sen se vad vi kan hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar