onsdag 14 mars 2012

Idag e ingen vanlig dag...

FÖR DET ÄR BERRAS FÖDELSEDAG!!!!!

Japp för precis ett år sen låg jag på förlossningen och hade värkar och 11.03 kom världens finaste och bästa son ut! 

Det har vart ett år fullt med skratt, tårar, oro, sömnlösa nätter och ett år fyllt med kärlek!!!

För innan jag själv fick barn tyckte jag folk va så himla överdrivna om hur underbara deras barn va bla bla... MEN nu är jag själv där! För inte visste jag att kärleken kunde vara så stark till en sån liten människa... men nu vet jag... och min fina underbara lilla ett åring betyder ALLT för mej!

Så finaste underbaraste Berra GRATTIS på din födelsedag!

Alldeles nykläckt <3

Bara några dagar gammal <3


liten skrutt <3


                                                                 3 månader gammal

                                                   4 månader

                                                           5 månader

                                                       6månader

                                                        7 månader

                                                 Sen hoppar vi några månader och bjuder på en bild i från ett års dagen med sin första egna födelsedagstårta :) 

ÅTER IGEN GRATTIS ÄLSKADE UNGE <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar