måndag 9 april 2012

Påsk helgen

Japp så va påsk helgen slut.... vi har hunnit med massor...

tivoli i västerås, snabb besök hos mamma och micke, påskmiddag hos Magnus mamma och pappa, påskmiddag hos farmor, bio (American Pie) med älsklingen och Burr va hos sin mofar. Vart ute och donat här hemma och haft tomas på besök.

Orkar faktiskt inte skriva så mycket och känner att d luktar skit... och jag kan ju säga att jag INTE är den skyldiga.. men jag gissar på att jag får ta reda på´t ändå :)

Så i stället för att skriva bjussar jag på lite bilder efter helgen som vart!

 Jag och min lilla älskling <3
den grymt goda kladdkakan jag gjorde till söndagsmyset
 Burr e ute och traskar med nyckelpiggan hemma hos farmor och farfar
 Berra leker med tåg :)
 Pappa Magnus och Berra vid bordet å gammelmorfar med så klart :)
 Påskägg ifrån farmor och farfar som jag minsan INTE tänker släppa.
 Glad kille leker med pappa i bilen
 Åker karusell (bilar)
 Brummar på pappas hojj
 Wroooooom
 Elvira och Burr hemma hos gammelfarmor
 Nakenfis
Nakenfisarna Berra och Elvira badar
Trött och hängig, hostig liten kille.


Ja det va väl kortfattat och bildligt vad som hänt i helgen! Burr e inte allt för pigg så vi får se om d blir nå dagis i morgon.... stackars hostar och snorar som tusan och han känns varm och är hängig oxå... men det blir väl så med väder omslaget förstås :/ Min lilla skrutt unge!

Nä nu ska här lagas mat, hamburgare ska bli riktigt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar