tisdag 18 oktober 2011

Hälsat på bebis och blitt av med mitt konto kort =/

Igår va d massor av plock och städ här hemma och doningar, eftersom att vi flyttar om mindre än 2 veckor så är d bara köra på =) 

Dock eftersom att älsklingen skulle jobba över så kände jag för att hitta på nåt.. så jag packade ner lillskrutt i bilstolen och begav mej mot Daniel och Sanna för att hälsa den nu familjemedlemmen "Oliwer" välkommen :) Oj jisses en sån liiiiiiiiten sötnöt... helt sjukt liten va han... och de sjuka är att Berrabus har vart lika liten.... jisses va fort det går!

Och Nessan va lika söt som vanligt, lekte lite mer Berra och ville mest visa upp sig,... det är ju sååå stooooor omställning att få ett syskon! 

Dom bjöd även på mat eftersom att jag inte hade nåt sällskap att åka hem till... så snällt så, köttbullar och stuvade makkisar!


Efter den visiten hos dom så vart d vidare mot ica för att handla lite mat till lilla älsklingen... och va händer då när jag ska ta ut pengar???? Jo den satans jävla SKIT maskinen TAR mitt kort!!!! Tillbax spottade den ut en lapp där de stog att kortet inte kunde matas ut! *grrrr* Jäkla TUR då att jag hade lite kontanter på mej så att jag ändå kunde gå in och handla... men jäkligt surt för nu måste jag ringa banken och förmodligen beställa hem ett nytt kort *SUCK*  Det tragiska är att exakt samma sak hände Magnus i lördags på exakt samma maskin.... kanske dags att dom gör nåt åt den där skit maskinen utanför Kvantum?!?!? Och det värsta e att jag ju hade ett sånt där kort med bild på.... och d kostar säkert pengar för mej att beställa hem ett sånt nu *surar* 





Ja ha va händer mer då? inte mycket... det e kaos här hemma.... men d blir nog bra i slutändan :) Nä nu ska jag ta hand om prins som nyss vaknat!

2 kommentarer:

  1. Du ska inte betala ett skit för motiv på det nya kortet, det får banken stå för ;-/

    SvaraRadera
  2. Hallåååå, jag kan ju träffa er på måndag innan jag åker hem på kvällen :) och sen är det ju bara 3 veckor tills vi ska ut i västerås och då hinner jag träffa er hur mycket som helst :D då är det Carro-Berra dagar ^^ visserligen jobbar jag natt dagen efter men jag kan ju istället komma nån/några dagar innan och hinna träffa er :D

    SvaraRadera