torsdag 13 oktober 2011

Ny blogg :)

Ja ha ja så har jag nu bytt blogg adress efter tjat i från vänner och familj eftersom att blogger tydligen ska vara bättre än blogg.se där jag skrev förut..... så här är jag nu och tänkte väl skriva nån rad eller två *s* så välkommen till mej själv *skratt

Så vad händer i mitt liv då? MASSOR!!! Men en del låter jag va liiiite hemligt än så länge.... bara ett få tal vet... Och ni andra... ja ni får helt enkelt vänta och se ;)

Prins Berra växer så det knakar och har snart växt ur storlek 74 till och med,.. shit vart ska han ta vägen lixom? Han är lika glad som alltid och har alltid glimten i ögat!

valparna här hemma växer oxå så d knakar och har idag har dom fått smaka uppblött torrfoder för första gången... och jisses va dom tyckte de va gott ;) gluffs gluffs kan man ju säga!

Idag va jag ner på stan med min kära vän Valle... kollade lite i affärer, klippte mej och käkade lunch! Va in på guldfynd där jag köpte födelsedags presenter till dom 2 av dom som fyller år som vi ska fira på lördag i västerås, och när jag ändå va där så passade jag på att köpa ett par örhängen till mej själv som stödjer kampen om bröstcancer... ett par jätte fina örhängen som är i form av snöflingor med ett litet rosa bandet i, Verliken jätte fina och som jag verkligen tycker stödjer en kanon bra sak!

Rosa bandet är ju något som jag verkligen brinner för, då aldeles för många i våran familj har gått bort i just cancer , men även övervunnit sjukdomen och det vore ju bara guld värt om dom någon gång kunde hitta ett botmedel!

Här är i alla fall en bild på ungefär hur örhängena ser ut ;)
Ja nä men så mycket mer händer det väl inte som jag orkar skriva om just nu... borde kanske ta å hoppa i säng, så att jag orkar upp och ta han dom prinsen i morgon när han vaknar ;) 

Go natt då!

1 kommentar: