torsdag 20 oktober 2011

Tjejerna på besök i dag :)

Idag har tjejerna vart här och fikat med mej och självklart med deras barn med, Sara med sin lilla Alice och Anton, Diana med sina pojkar Lukas och Anton och så klart Dimitria :) Och självklart ja och Berra då *s*


Det var verkligen fullt ös medvetslös på barnen både inne och ute.... förstår inte orken dom har... man önskar ju att man hade hälften av deras energi :) dock gissar jag på att dom sover gott i natt!!!

Och som alltid trevligt att träffa Sara, Diana och Dimitria! även om jag mesta dels va ute och krattade löv och gjorde andra saker .... *harkel* Barnen uppskattade trehjulingarna och skottkärrorna där bak och vi föräldar uppskattade nog mest att det fanns en inhägnad baksida att skäppa ut galningarna på *s*

Sen efter att besöket dragit sig hemmåt va d dags för hulliganerna att få komma ut och busa.... shit dom e verkligen galna nu valparna... dom är ÖVERALLT,  klättrar och biter i en och sliter i en... ha ha ganska kul att se!

Sen kom älskling hem och vi käkade lite middag av massa roligt som jag plockade ihop i från frysen!

Efter det blev det ett besök på affären och handla hem en massa bra att ha saker, så som mat och grejer till Berra å nya nappar i storlek 6 månader och uppåt... d börjar ju lixom bli dags för det eftersom att lillprins till och med är över 7 månader nu ;) Bättre sent än aldrig!


Nu ligger lilleskrutt utslagen i min famn och jag ska väl kanske stoppa honom i säng och kolla lite på tv :)

Bjuder på lite bilder efter dagens bravader :)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar