söndag 16 oktober 2011

Västerås tripp

Igår på dagen städades det och donades här hemma medans Magnus tog hand om Berrabus, så jag fick verkligen massor gjort :) Efter det va d dags att hoppa in i duschen för att fixa iordning sig för en tripp till västerås och fira ett gäng födelsedagsbarn, bla Matte, Peter, Valle och Rebecca och så min karl då så klart som fyller på måndag =)

Men först va jag förbi mamma och micke och lämnade av våran fina prins som skulle vara där under kvällen... vi gav honom mat och fixade upp resesäng och så och sen va d bara vidare in till västerås stad.... Magnus va till Sthlm och hämtade en bil så han kom lite senare!

Kom i alla fall och möte upp dom andra på jensens beaf house, där d beställdes dryck och snackades en massa... av någon anledning delades det upp i tjej och kill bord, vilket faktiskt va ganska bra tror jag :) Träffade ju Rebecca en gammal klasskompis som va med och det är så himla kul att ses när man inte setts på typ måååånga år :) Mycket skratt, snack och stojj och skämtades med dom där stackars servitriserna blev det, va nog länge sen jag skrattade så mycket!! Efter halvgod mat och några timmar begav vi oss hela sällskapet på närmare 16 personer till strike bowling för ett gärna omgångar bowling... va typ 100 år sen jag bowlade och jag måste nog fan säga att jag sög rätt stenhårt, men även det va himla trevligt!

Efter en trevlig kväll och bowlinghallen stängde vid 12 så åkte jag och Magnus vidare hem  till mamma och hämtade våran prins som låg å sov så gott så i rese sängen! och det hade gått jätte bra och han hade skött sig exemplariskt... som han alltid gör :)

Kom väl hem vid 2 och då vaknade prinsen och va vaken nån timme och sen somnade vi vid 3!


Idag sov vi till 12 och har mest bara slappat hela dagen, va ut en sväng till Fjärdhundra där svärföräldrarna bjöd på riktigt god söndagsmat, och självklart fick Berra en alldeles egen tallrik med potatis, smör, gräddsås och grönsaker =)

Nu på kvällen har Magnus vart hem till Kim och Tomas och jag har plockat lite i skåpen i köket och donat lite in för den kommande flytten! Nu sover Berra och Magnus är på g in till sängen så jag ska väl strax ta å joina honom =)

Här kommer lite bilder ifrån igår!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar