söndag 20 maj 2012

Ännu en lovely day :)

Ja i dag har det vart ännu en super bra dag med underbart sommarväder :)

Mitt burrbarn vaknade klockan 8 idag ZzZzZzZzZzZ  buhuhuhu VARFÖR har han börjat vakna så tidigt för??!!! Men men jag va ändå rätt pigg så det var bara att kliva upp!

Upp och käkade frulle och sen ut i solen =) UNDERBART! Sen har vi faktiskt inte gjort allt för mycket i dag mer än att sola, sola och sola... å så petade jag ner lite knölar i jorden oxå som så småningom ska bli blommor :)

Pappa va förbi och lämnade lite post... helt plötsligt så har vattenfall skickat våran räkning dit??? helt sjukt för vi har fått den hit sen vi flyttade hit.... men tydligen inte längre.

När han hade vart här va d dags för lunch och efter det skulle Burrbarnet sova så vi tog en promenix med honom i vagnen tills han somnade och sen fick han ligga ute å sova i din när vi kom tillbax, medans jag satt på trappen å filosoferade.

Sen har vi typ inte gjort nåt mer... skit skönt att bara vara i bland utan att ha massa måste!

I morgon ska ju älskling tillbax till jobbet oxå... trist, då blir jag och Burrbarnet enamma här hemma igen... rätt mysigt att ha honom här hemma <3

I morgon är d dags för barnmorske besök oxå igen... lyssna på bebisens hjärta ska bli så himla mysigt!!!

Sen ser det ut om om d blir en tur till Stockholm oxå med mamma sen efter det och hälsa på Mona och ev gammel mormor.

Nä nu är d gossip girl på tv som jag ska kolla på... blev lite kort idag om våran dag :)

Hel underbar lång ledighet med min lilla familj i alla fall har det varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar