onsdag 9 maj 2012

Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar!

just saying..... för så är det verkligen... det har jag bittert fått erfara.....

Jag har en handfull människor som jag trodde ja kunde lita på... men så va inte fallet... så i fortsättningen får jag nog tänka mej jävligt noga för vem jag pratar med!!
Och nåt jag tycker är himla roligt är ju när man sagt nåt till någon och denna någon går vidare och berättar för nästa person... men väljer att spä på lite... är inte det konstigt med oss tjejer att det blir så?
En liten groda blir helt plötsligt en STOR fet jävla padda..... tråkigt måste jag säga!

Inte för att jag bryr mej så mycket om det för jag vet ändå i slut ändan vad jag har sagt och inte sagt!



Annars så rullar väl det på i vanlig ordning här hemma, förutom lite depyter på FB... Heller inget jag tänker gå in på här i bloggen då det inte bekommer mej på nåt sätt mer än att jag tycker synd om människor som inte kan sköta sitt eget!
Eller folk som sätter sig själv på nån jäkla pidestal.... det är nåt jag inte tål! Jag försöker i alla fall inte framstå som bättre än jag är, så det så!




Bebis i mage är en riktigt vilding om man jämnför mer Burr... det är fasiken fullt ös medvetslös där inne..... och jag har börjat få riktigt onda sammandragningar nu... uch det är icke skönt! men det är inte allt för lång tid kvar innn vi har det lilla knytet här hos oss <3

Burr har hux flux blivit 14 månader och en helt egen liten person, så himla busig och alltid med glimten i ögat.
Han har kommit in i nån klätter period och ska upp på precis ALLT... och till hjälp har han sin favvo leksak.. tåget.... det skjuter han i mot ALLT och klättrar upp och ser så sjukt nöjd ut... mammas lilla älskade plutt <3










Pappa har fyllt 50 så det blev partaj för honom uppe på motorgården... riktigt trevlig kväll som gled på problem fritt med mej och älskling bakom baren :) och älskade Burr sov för första gången borta hos mamma... vilket hade gått fantastiskt bra!

Bjuder på lite blandad komplott utav bilder!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar