söndag 4 december 2011

Bröllop!

Ja tänk jag har ju alltid sagt att jag inte vill gifta mej och slösa massa pengar på att ha kärleken på papper... men när vi köpte hus och skulle skriva testamente va det ett jäkla tjat om att det va MYCKET bättre för Berra om vi gifte oss.... och då började jag fundera.... och JO jag vill nog gifta mej... Jag vill fan ha MIN dag.. eller nja igentligen är det väl våran dag... men det vet ju alla att det är bruden som står i centrum för dagen! Och ja jag vill ha ett stort pampigt bröllop med fin klänning och hår och smink och ja allt som hör till! Dock kommer det nog aldrig hända för helvetet fryser nog till is innan jag får Magnus att gifta sig.... men kollade runt lite och JÄKLAR va mycket fina klänningar det finns!!!! JAG VILL GIFTA MEJ OCH JA MIN DAG!!!!

Så snälla tomten jag önskar mej att helvetet fryser till is och Magnus vill gifta sig med mej ha ha ha

Här är bara en del av dom fantastiska klänningarna jag hittade!






1 kommentar:

  1. Oh my gooood vilka klänningar.

    Eftersom jag själv ALDRIG kommer få gifta mej så får jag väl börja hoppas på dej då *s*

    Lycka till med isen *s*

    SvaraRadera