fredag 2 december 2011

Plocka in ved och långis

Ja det är väl typ va jag har hunnit med idag... d går lite i slowmotion idag, trött och har ont i ryggen,,..


Så morgonen började klockan 8 när busen inte ville sova mer utan väckte mej genom att klättra på mej och skratta, UNDERBART uppvaknande by the way! 


Upp och på med kläder, byta blöja (På Berra alltså inte mej ;) ) borsta tänderna på oss båda och sen va d dags för frulle. Idag fick jag i Berra en hel tallrik med gröt så jag antar att han är på bättringsvägen med sin hals.. skönt! 


Efter de lekte han lite medans jag plockade lite och diska och kollade på vbå. 


Efter vbå somnade Berrabus och denna gång fick han sova vidare i vagnen och så gick vi på lång promenix med hundarna och sen när vi kom tillbax fick hundarna leka av sig på gården medans jag plockade in lite ved i från garaget till vedbon och Berra sov!


Sen vaknade busen och vi gick in och käkade lunch, och efter det har de har vi busat en massa :)
Nu sover han och jag sitter här och gör igentligen ingenting... skulle behöva vika lite tvätt.... men först en cigg innan prinsen vaknar!


Och så måste jag ju bara dela med mej av en länk till nån kvinna som har skrivit en riktigt bra text tycker jag! Doch vet jag inte riktigt hur man delar länkar här så ni får väl kopiera och gå in och läsa om det går! 


http://www.aftonbladet.se/wendela/article13972321.ab


Ja det va väl allt för mej för stunden, nu en cigg och sen vika tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar