söndag 4 december 2011

Fullt ös hela helgen!

Ja herre jissies denna helg har det inte vart en lugn stund! Först igår va ju mamma här och passad Berrabus medans jag och Magnus kapade och bar in ved för glatta livet där ute! Sen kom Linda och lilla Elina på besök och fikade lite och snackade lite skit, och kort efter det kom även Valle :)


Efter att mamma och Linda hade åkt hem korkade ja och valle upp vinet! eller snarare öppnade pumpen, eftersom att jag slog till och köpte en riktigt cool bag in box i form av en väska!




Cool va?


Det dracks vin och snackades en massa skit och kollades på tv! En hel trevlig kväll :)




Idag fick jag sovmorgon av min söta prins som vaknade runt 10 tiden och sen låg vi kvar i sängen till halv 11.... riktigt skönt! 


Efter det rullade besöket in, Magnus syster med familj kom och skulle passa Berra medans jag och Magnus fixade in mer ved, dock så kom även Sanna och Daniel förbi med barnen på fika oxå, så jag satt här inne på mitt lata arsle och fikade medans stackars Roger åkte på att jobba där ute med Magnus :/ sorry!


Efter det kom även svärföräldrarna på besök och drack lite kaffe och lekte med busen :)


Nu har lugnet lagt sig här hemma och alla leksaker undan plockade och Berra sover så sött i våran säng och jag ska kolla på gossi girl =) 


Bjuder även på en bild på mina nya skor som jag slog till att köpte i fredags!




och detta andra paret :)




Halva priset på båda paren så jag tyckte nog att jag gjorde ett riktigt kap :) Och vinterskor måste man ju bara ha!


Nä nu ska jag sätta på ugnen så den är varm när älskling kommer hem med mat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar