måndag 5 december 2011

Woohoo

Nu har jag pratat med Agria djurförsäkringar idag, eftersom att Pixxie har fått patella på bägge bakbenen och behöver opereras så måste jag ju veta om försäkringen täcker... 
Fick prata med en jätte trevlig tjej som jag så klart glömde namnet på, men hon va verkligen trevlig och hjälpsam och hon förklarade att vetrinären på torsdag efter röntgen och när vi vet vad det blir för sorts operation kan be om en förhands besked utav agria om försäkringen täcker eller inte INNAN operationen! Kanon skönt..., för det vore ju inte så kul att  lämna in på operation och sen stå där med en räkning på typ 30 papp!  Och ledskador va hon nästan helt säker på att dom skulle stå för eftersom att hon är försäkrad innan 4 månader.... skönt, det var verkligen en klump som släppte i min mage! 


Så tack jätte trevliga tjej på agria :)




I eftermiddag blir det nog busborgen oxå med Sofi, Valle och Wille och så klart Berrabus.... kan va skönt och kul för Berra att komma ut och leka lite med andra barn :) 


Det blir ju en fullspäckad vecka, med julbord, vetrinär besök och på fredag ska jag ju p idolfinalen oxå med Diana och Ida, wooohooo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar